Meta şirkəti iPad üçün Instagram tətbiqinin hazırlanmasına başlayıb. Bu addıma səbəb ABŞ-da TikTok-un satılması və ya qadağan olunması ilə bağlı qanun layihəsinin müzakirəsi fonunda yaranmış hüquqi qeyri-müəyyənlik, həmçinin Donald Trump administrasiyası tərəfindən tətbiq edilmiş tariflər olub. Hazırda iPad istifadəçiləri Instagram-ı iPhone tətbiqinin böyüdülmüş versiyası kimi işə salırlar ki, bu da interfeysin funksionallığını məhdudlaşdırır və istifadə rahatlığını azaldır. The Information nəşrinin məlumatına görə, strategiyanın yenidən gözdən keçirilməsinə səbəb kimi ABŞ-da ByteDance şirkətini ya TikTok-u satmağa, ya da Amerika bazarını tərk etməyə məcbur edəcək qanun layihəsinin müzakirəsi göstərilir.
Bundan əlavə, Donald Trump-ın prezidentliyi dövründə tətbiq olunmuş tarif tədbirləri də əlavə təzyiq yaradır. Əvvəllər Meta iPad üçün ayrıca Instagram tətbiqi yaratmaqdan çəkinirdi. 2022-ci ilin fevralında Instagram rəhbəri Adam Mosseri bloqer Marques Brownlee-nin paylaşımına cavab olaraq demişdi: “Bu sualı bizə tez-tez verirlər, amma bu hələ kifayət qədər böyük bir istifadəçi qrupu deyil ki, prioritetə çevrilsin. Ümid edirəm, bir gün bu işə başlayacağıq, amma hazırda tamamilə başqa işlərə başımız qarışıb”. 2023-cü ildə Mosseri oxşar mövqeyini yenidən ifadə etmişdi.
“Hazırda bu məsələ ilə məşğul olmuruq. Düşünürəm ki, zamanla bu, faydalı olacaq. Amma Instagram komandasında əməkdaş sayı məhduddur, ona görə də biz mövcud mərhələdə Instagram-ı yaxşılaşdıracaq ən vacib məsələləri seçməyə məcburuq. Bu ideya isə hələlik həmin prioritetlər sırasında deyil”. Instagram-ın uyğun iPad modellərində Stage Manager rejimində istifadəsi qəbul edilə bilən səviyyədə istifadəçi təcrübəsi təmin edir. Son illərdə veb-tətbiq nəzərəçarpacaq dərəcədə yaxşılaşıb. Potensial olaraq yerli (native) tətbiqin istifadəyə verilməsi isə böyük ekranlı cihazlardan istifadə edən auditoriya üçün istifadəçi təcrübəsinin optimallaşdırılması və istifadəçi fəallığının artırılması baxımından əhəmiyyətli bir addım ola bilər.